tisdag 23 februari 2010

Hahahahaha... "asg"


Det här är humor! Jag bara mååååste visa min dragspelsmössa... Visserligen den allra första mössan jag någonsin stickat. Haha, stickprov vad är det?! Har man rätt stickor, rätt garn och följer mönstret är det väl inget konstigt.. Det är väl bara att göra liksom. Sen den blev färdig har den bara legat hemma utan att jag brytt mig om att fästa några trådar. Nu tänkte jag faktiskt riva upp den och göra en ny, men så kom jag ju på, att den kanske kan passa jobbarkompisens fru med stooort rastahår. Skickade en bild på den till henne och hon ville ha den! (Säger hon i alla fall..) Men så stor som den är, så är det väl risk att den blir fluffig även på henne..

1 kommentar:

  1. Vart hittade du mönstret?! Maila mig gärna: Krossen_11@hotmail.com

    SvaraRadera