tisdag 2 november 2010

En rät tubsjal

Oj, vad tog månaden oktober vägen... Trots min frånvaro här så stickar jag faktiskt med jämna mellanrum och får faktiskt saker färdiga. Men, konstigt nog... jag har inte haft varken ork, lust eller inspiration till att dela med mig här. Vet inte om det beror på att jag knappt aldrig är hemma när det är ljust, så jag kan plåta av allt.. Men jag ska sakta men säkert plåta mina alster och försöka få till lite schyssta bilder i höstmörkret.
Så länge får ni hålla till godo med en bild tagen idag på jobbet. Det är en simpel rätstickad tubsjal i OneZero. Det gick åt två nystan, la upp 25 maskor på stickor 15. Detta är ju en accessoar man bara måste ha, men man kan bara inte gå och köpa en, så lätt som det är att göra själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar