torsdag 10 februari 2011

Med en dålig bild..

..tänkte jag berätta att jag ikväll varit och lyssnat på Annika Dahlqvist som har berättat om LCHF. Haha, ja hon står där nånstans långt fram :)



















Med ytterligare en dålig bild.. 
..vill jag säga att jag har också lagt iPad-fodralet för blockning. "Locket" behövde formas till. Men det gick ju inte så bra :( Den blev alldeles pösig... Jag fuktade hela fodralet, jag kanske bara skulle ha fuktat "locket".. F-n också! Hjälp vad ska jag göra? Måste jag stoppa den i tvättmaskinen och hoppas den krymper till lagom storlek... eller? Tänk, för nån timme sen var man så glad och nöjd över den.
Förresten.. det ska inhandlas en snygg knapp till den också, kanske en stor och färgglad..

6 kommentarer:

  1. Har köpt en bok om husmanskost med den metoden till min granne och jag har bläddrat lite i den, VILKA SMARRIGA RECEPT!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har den boken. Jättegoda recept!

    SvaraRadera
  3. Hej! Här är en som följer din blogg eftersom jag har kommit på att du är från Växjö! Och för att jag är nyfiken på vad alla andra handarbetar med... Jag är med på din bild från LCHF föreläsningen.... Andra raden till höger om den blonda.... KUL! Helt nybörjare på LCHF, men det är mycket intressant! Hälsningar Helena
    helenadahlbom@hotmail.com PS Var i Växjö bor du?

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt med Växjöbor som kikar in här! Och så komiskt att jag råkat fånga dig, Helena, på bild.. Kanske vi ses på stickcafé på Umbra nån gång?

    SvaraRadera
  5. Hej igen! Har ärligt aldrig varit på stickcafé, men det är kanske dags snart? Kan man ta med sig virknålen istället? Tycker det är roligare faktiskt! Du ska inte på Symässa i Malmö i slutet av mars? Hälsningar Helena

    SvaraRadera