lördag 14 januari 2012

Gott och blandat

Har inte mycket att blogga om. Men veckan har bestått av jobb, massa träning och både stickande och virkande.
Stickar gör jag på tröjan Jackie, armarna och fram-och-bakstycke sitter nu äntligen på samma rundsticka, så det närmar sig slutet...
Virkar gör jag på en grå(!) halstub, Calm Cowl. Jag hittade ett garn i stashen som jag av en mycket konstig anledning hade hemma, ett AKRYL-garn. Köpte det för ett tags sen, till knappt inga pengar alls på CityGross. Jag har aldrig använt mig av akrygarn tidigare, det är otäckt att ha med att göra, men resultatet verkar bli bra...
Tränar gör jag bland annat, inför mitt andra Göteborgsvarv, så mycket löpning blir det. Jag köpte nytt träningskort förra veckan, på ett ställe jag inte varit på tidigare, så då blir lusten lite större. Jag har haft en träningsvärk denna veckan som knappt inte går att beskriva. Jag har inte kunnat vända mig i sängen, haft svårt för att växla och ratta bilen, till och med att sitta på kontorsstolen har gjort ont... Men på nåt sätt är det ju ett kvitto på att man har gjort nån nytta..

Kan förresten berätta om min lilla lösning på att jag inte lyckades hinna med alla julklapparna som jag egentligen ville. Ett presentkort, med ett års giltighet. Nu återstår det att se om det är någon som löser in det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar