måndag 7 juni 2010

Borde...

..kanske borde sticka ett par nya raggisar till sambon... Jag får väl skämmas lite som visar dessa bilder, för att jag i stort sett hela tiden stickar till mig själv.

En månad tog det tills det första hålet dök upp under hälen. Jag måste nu då tillägga, att han är inte som alla andra, som använder raggsockar när det är kallt och ruggigt ute. Utan han använder dom JÄMT... Han tror att han har förfrusit sina fötter nån gång i lumpen och därför fryser hela tiden om fossingarna. Så när jag stickade mina Autumn and Spring socks, så vart han rätt avis.. och undrade varför jag ska ha raggisar som knappt aldrig använder såna.
Men men, han klagar inte över hålen... det är jag som får tjata på honom att slänga sina håliga sockar. Så nu är det upp till mig, att se till att han har några att byta ut dessa med :)

5 kommentarer:

  1. Hihi! Fy skäms på dig! Du hittar säkert något snyggt garn till honom snart!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, kan inte vara så värst värmande för fossingarna med så många ventilationshål!

    SvaraRadera
  3. Hihi, det roliga är att han säger att de fortfarande värmer... Imorrn tror jag det blir en runda till Umbra och handla nytt.

    SvaraRadera
  4. Ja...där ser man,hihihi.....dom där går inte ens'och stoppa,det är nog nya som ska till.

    SvaraRadera
  5. Var på väg och stoppa dom när hålet precis uppdagat sig, men han kunde inte låta bli att fortsätta använda dom.. Nya är i alla fall redan påbörjade :)

    SvaraRadera