onsdag 7 december 2011

Samlar inte på FÄRGGLADA PAPPERSPÅSAR..

..det ser bara ut så. Men beroende av garn är jag.. Det bästa beroendet av alla, enligt mig. Gjorde en liten nätt inventering idag, av FÄRGGLADA PAPPERSPÅSAR.

Förutom mina tre plastbackar med garn, får några FÄRGGLADA PAPPERSPÅSAR, agera tillfällig förvaringsplats.


Men man kan också förvara tidningar och kartonger som väntar på återvinning, i FÄRGGLADA PAPPERSPÅSAR.


Hoppsan.. ytterligare några FÄRGGLADA PAPPERSPÅSAR, här alldeles tomma med några gamla kvitton.





Nämen, ännu en(!) FÄRGGLAD PAPPERSPÅSE innanför dörren, alldeles nyinköpt.



Det är just nu garnrea i butiken, som de FÄRGGLADA PAPPERSPÅSARNA kommer ifrån. 30% på allt.. Butiken heter Umbra och snart, snart flyttar butiken till en jättefiiin och fräck ny lokal!

3 kommentarer:

  1. Jag tyckte väl att det stod Umbra på kvittona i påsarna...
    Jag ska nog inte heller säga att jag samlar på papperskassar (eller, lite gör jag nog det) men när korgarna är fulla så får mina pågående projekt bo i lite finare papperspåsar. De är så bra att bara rada upp längs med väggen!

    SvaraRadera
  2. Crazy you! Är du säker på att inte tomten ska komma med mer garn? :)
    Pussen & Kramen

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg du har!
    Tror jag måste besöka butiken med färgglada påsar någon gång. Bor inte alltför långt bort (i Vrigstad).

    SvaraRadera