torsdag 5 juli 2012

Kikar in och säger hej

Det är så härligt, min sticklust börjar komma tillbaka! Jag har flera projekt på gång, men inget direkt som blir färdigt som jag kan visa. Jag har börjat på en liten randig barnkofta i Alpaca som jag tyvärr fick repa upp ena framstycket på. Jag var förmodligen alldeles för het på att sätta igång så jag läste inte mönstret ordentligt. Men jag tänkte skriva mer om den imorgon.

I fredags fick jag upp en hylla i vardagsrummet. Där jag hoppas att garnerna ska trivas bra. Perfekt att kunna sitta i soffan, kolla in dom och förhoppningsvis inspireras och komma på nya projekt.

Så, nu ska jag kolla in vad ni andra pysslar med för kul saker.

6 kommentarer:

  1. Jättefint. Jag har mina garner i ett skåp också och har kommit på att en del blir lite solblekt. Tänkte bara att du kanske vill tänka på det om solen ligger på.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig och inspirerande hylla! :)

    SvaraRadera
  3. Så fint när man kan ha garnerna sådär, framme. Jag har mina nerproppade i en kista :/

    SvaraRadera
  4. Bara älskar din rumsavdelare! Risken är väl att min köpa ännu mera fina färger och fylla ut med :))
    Superduperfint!!

    SvaraRadera
  5. hej vilken bra idee jag sno den genast om det är okej denna hylla har du köpte på Ikea eller hur kram och ha en skön helg maria

    SvaraRadera
  6. Hmmm, tänkte inte på det där att de kan solblekas. Däremot undrar jag hur dammiga de kommer bli. Kanske får lägga allt i lådor så småningom. Fast man missar ju det fina me att sitta och kolla på alla fina färger :-)
    Japp, jag har köpt den på IKEA, EXPEDIT heter den.

    SvaraRadera