onsdag 5 januari 2011

Ordningen är återställd

Mina två godingar till söner är hos mig igen :) Hade sett framför mig en riktig myskväll igår, med massa prat och kanske nåt sällskapsspel.. Jag hade förberett en Lasagne, för det tänkte jag att det skulle de gilla efter all Thaimat... Men vad tror ni de hade fått på flyget hem.. jo, Lasagne såklart, märkligt att det alltid är så! Sen var de så trötta och slitna efter flygresan hem, så vid 19.30 hade de redan somnat... Jaha, som sagt.. det blir liksom aldrig som man tänkt sig..
De verkar ha haft det superbra i alla fall, badat, solat, ätit och åkt på utflykt. Åhh, sen är de så där härligt bruna och fräscha, själv ser man mest döende ut.
Men yngsta sonen var desto piggare idag på morgonen.. Han har längtat så mycket efter att få bygga ihop sitt julklappslego...

Här är en bild från 06.15 idag.



















Och så här såg det ut för en liten stund sen ikväll.. En som längtat efter sitt TV-spel och en som fortsatte med sitt älskade lego. Men det har blivit mys och god mat också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar