fredag 27 augusti 2010

Nya böcker

Kom på att jag hade ett presentkort i plånboken på Akademibokhandel, så det kliade lite i shoppingfingrarna när en splirrans ny butik öppnat i stan. Det fick bli en bok om att få ordning på tillvaron... Jag har bara bläddrat lite i den, men gud vad sugen man blir på att städa, kasta och få ordning. Sen har jag på senare tid fastnat lite för virkning, jag tycker det är så roligt och det går oftast rätt fort att göra något färdigt. Så för att blir lite mer inspirerad och lära mig mer. Så en lite grundläggande bok om det fick det också bli.

Men på ämnet rensa så har jag och minsta sonen tillbringat hela dagen i Vetlanda. Vi har stått och sålt en massa prylar, barnens leksaker och kläder. Fått in en hel del kosing men tyvärr känns bilen nästan lika full på hemvägen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar